كرم دور چشم چند منظوره Garnier اصل کشور فرانسه
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

"سفرهای

كرم دور چشم چند منظوره Garnier اصل کشور فرانسه

قیمت: 39000 تومان

هيدراته‌كننده _ شفاف کننده _ تغذيه‌كننده و بازسازي‌كننده _ ضد تيرگي ، پيري و فرسودگی دور چشم _ برطرف‌كننده جمع شدگی ، چين و چروك ، لك ، آثار جوش و زخم

كرم دور چشم چند منظوره گارنير ، داراي فرمولي انحصاري و 100درصد گياهي بوده و با دارا بودن موادی همچون عصاره جلبك‌هاي دريايي ، چاي سبز ، امگا 3 ، امگا 6 ، منيزيم ، ليپوپپتيد و املاح و مواد معدني مغذی ، موثرترین کرم دور چشم جهان به شمار می آید که قابل مقایسه با هیچ محصول دیگری نیست .

املاح و مواد معدني موجود در اين كرم ، تأمين‌كننده اصلي غذاي پوست بوده و با آبرساني لايه‌هاي بيروني و دروني آن نقش بسزایی در شفاف شدن پوست بر عهده دارند .

عصاره جلبك دريايي و چاي سبز ، با برخورداري از خواص آنتي اكسيداني ، عامل اصلي از بين بردن جای جوش ، لك و آثار زخم به شمار مي‌آيند و با خواص منحصر بفرد خود ، باعث جلوگيري از پيدايش علائم فرسودگي و پیری در نتيجه جوان سازي سلول‌هاي پوست مي‌شوند .

ليپوپپتيد در متعادل‌سازي چربي پوست مؤثر بوده و با اثر مكمل امگا 3 و امگا 6 _ كه در فعال‌سازي سلول‌هاي ارتجاعي پوست مؤثرند _  باعث مقاوم‌سازي سلول های پوست دور چشم در برابر چين‌خوردگي و افتادگي شده و موجب هرچه شاداب‌تر ماندن آن مي‌گردد .
منيزيم موجود در این محصول نیز ، با تأثير بر اپيدرم و افزايش متابوليسم سلولي ، باعث بازسازي سلولي ، انعطاف‌پذيري و استحكام هرچه بيشتر پوست مي‌گردد .

مشخصات مذکور ، باعث شده تا این کرم دور چشم ، به یک محصول استثنایی در سال 2009 و 2010 مبدل شود . شما نيز مي‌توانيد اثرات ایده آل آن را مشاهده کنید .



برخی از ویژگیها
1) كرم دور چشم چند منظوره Garnier اصل کشور فرانسه  2) هيدراته‌كننده  3) شفاف کننده  4) تغذيه‌كننده و بازسازي‌كننده  5) برطرف‌كننده جمع شدگی


خرید كرم دور چشم چند منظوره Garnier اصل کشور فرانسه

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

   

       

fnonline






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت